imgRABAT 12% JUŻ OD 199 zł
imgDARMOWA DOSTAWA OD 299 zł
img30 DNI NA ZWROT
img
Obsługa klienta
Kontakt
Zapraszamy do kontaktu z obsługą sklepu za pomocą poniższego formularza.
INFOLINIA SKLEPU INTERNETOWEGO:

Godziny otwarcia: pon. - pt. 10:00 - 14:00

Telefon: 22 230 22 83

Mail: sklep@swiatloistyl.pl

img
Ulubione
Zaloguj się, aby zobaczyć swoje ulubione produkty. Zaloguj się
Do darmowej wysyłki brakuje Ci: 299 zł
do kasy suma: 0,00 zł
img Moje konto

Zarejestruj się

Otrzymasz liczne dodatkowe korzyści:

  • podgląd statusu realizacji zamówień
  • podgląd historii zakupów
  • brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach
  • możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych
wyszukiwarka zaawansowana
FAQ - najczęściej zadawane pytania
  • Składanie zamówienia

    Nie mam konta w sklepie? Czy mogę dokonać zakupu?
    Aby dokonać zakupu nie trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem. Wystarczy, że dodadzą Państwo asortyment do koszyka, następnie wybiorą opcję „złóż zamówienie”. Pozostało już tylko wypełnić dane do wysyłki/faktury i dokończyć transakcję. Jeśli potrzebują Państwo pomocy przy składaniu zamówienia wystarczy skontaktować się z naszym zespołem – chętnie pomożemy.

    Czy mogę sprawdzić status zamówienia?
    Status zamówienia mogą sprawdzać wszyscy zarejestrowani użytkownicy po zalogowaniu się na naszej stronie.

    Dlaczego nie naliczył mi się rabat?
    Rabaty dotyczą oświetleniowa dekoracyjnego z wyłączeniem produktów specjalnych, promocyjnych i marek podanych na stronie - tutaj.

    Czy mogę edytować/zmienić swoje zamówienie?
    Jeśli zamówienie nie zostało przekazane do realizacji mogą Państwo dokonać modyfikacji.
    W tym wypadku należy skierować prośbę na adres sklepu: sklep@swiatloistyl.pl.

    Ile muszę czekać na przesłanie wyceny?
    Zapytania ofertowe przygotowywane są chronologicznie.
    Maksymalny termin oczekiwania na przesłanie wyceny produktów to 2 dni robocze.

  • Dostawa

    Kiedy otrzymam zakupiony towar?
    Przy każdym oferowanym produkcie w naszym sklepie jest określona jego dostępność:
    – wysyłka 24 h – zamówienie zostanie do Państwa wysłane w ciągu 24 godzin (dotyczy 1 sztuki), w przypadku zamówienia większej ilości sztuk podczas składania zamówienia widnieje informacja o przybliżonym czasie realizacji zamówienia.
    – dostępny na zamówienie u producenta – podany czas realizacji wysyłki (dni robocze) indywidualnie dla każdego produktu, w takim terminie producent będzie w stanie dostarczyć produkty do naszego magazynu.

    Czy dostanę informację o wysyłce?
    W dniu wysyłki na adres e-mailowy wysyłane jest potwierdzenie nadania przesyłki (numer listu przewozowego). Status przesyłki można na bieżąco sprawdzać na stronie firmy kurierskiej:
    https://sprawdz.dhl.com.pl/
    https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

    Co zrobić gdy kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę?
    Mają Państwo prawo sprawdzić przesyłkę przy kurierze, czy towar, który został przez Państwa zamówiony nie został uszkodzony w transporcie. Jeśli towar nie zostanie sprawdzony przy kurierze, a towar w paczce jest uszkodzony mają Państwo prawo wezwać kuriera w celu odnotowania szkody. Jeśli dostrzegą Państwo na opakowaniu choćby najmniejsze wgniecenia, rozdarcia, należy zaznaczyć na protokole, że opakowanie zewnętrze zostało uszkodzone.
    W przypadku gdy mają Państwo podejrzenie, że towar w paczce jest uszkodzony (potłuczone szło w paczce) można odmówić przyjęcia takiej przesyłki.
    W przypadku gdy uszkodzony towar zostanie przez Państwa przyjęty i nie został spisany protokół szkody z kurierem, towar ten nie podlega zwrotowi.

    Jaką firmą kurierską wysyłane są paczki?
    Paczki standardowe wysyłane są przez DHL lub InPost.

  • Płatności

    Ile zapłacę za przesyłkę?
    Mają Państwo możliwość wyboru dostawy zamawianego towaru. Prosimy jednak, by zwrócić uwagę, czy gabaryty paczki pozwolą na umieszczenie jej w paczkomacie.
    W dniu wysłania Towaru do Klienta (jeśli nie wybrano możliwości osobistego odbioru Towaru) przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę. Szczegóły dostawy zawarte są w § 6 Regulaminu Sklepu Internetowego „Dostawa”. Ceny transportu można sprawdzić tutaj.

    Nie otrzymałem numer konta
    Po złożeniu zamówienia generuje się dla Państwa indywidualny numer rachunku bankowego, który wysyłany jest w oddzielnej wiadomości e-mail.
    W przypadku braku otrzymania wiadomości prosimy o sprawdzenie folderów SPAM oraz POWIADOMIENIA w skrzynce pocztowej.

    Jak szybko dostanę zwrot środków w przypadku odstąpienia od umowy oraz w przypadku gdy rezygnuję z zamówienia ponieważ zamówiony towar jest niedostępny?
    Zwroty środków z tytułu odstąpienia od umowy oraz rezygnacji z zamówienia realizowane są bez zbędnej zwłoki, maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od zgłoszenia.
    Przelewy robione są 3 razy w tygodniu i realizowane są w kolejności chronologicznej wg. daty zlecenia.

    Od jakiej kwoty obowiązuje darmowa dostawa?
    Darmowa dostawa obowiązuje dla zamówień od 299 zł. przy wybranej formie płatności.
    Zamówienia z formą płatności "pobranie" są dodatkowo płatne.

    Czy mogę zmienić formę płatności?
    Tak, dostępne mamy 3 formy płatności: Przelewy24, przelew tradycyjny, pobranie.
    Mamy możliwość zmiany formy płatności na przelew tradycyjny lub pobranie. W tej sytuacji prosimy o wiadomość e-mail na adres sklep@swiatloistyl.pl

  • Faktura

    W paczce nie było faktury/paragonu
    W momencie gdy paczka została dla Państwa przygotowana i jest gotowa do wysyłki dostają Państwo fakturę na maila podanego w momencie składania zamówienia. W przypadku gdy nie mogą Państwo odnaleźć faktury na swoim mailu prosimy sprawdzić skrzynkę SPAM. Faktury są wysyłane do Państwa z adresu faktury@swiatloistyl.pl.

    Nie otrzymałem faktury
    Faktura generowana jest automatycznie po zrealizowaniu zamówienia i wysyłana na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
    W przypadku braku otrzymania wiadomości prosimy o sprawdzenie folderów SPAM oraz POWIADOMIENIA w skrzynce pocztowej.

    Wpłaciłem na numer konta z faktury pro-forma
    Po złożeniu zamówienia system automatycznie generuje indywidualny numer konta dla Klienta, aby przyśpieszyć zaksięgowanie wpłaty w systemie.
    Na fakturze pro-forma widoczny jest główny numer konta naszego sklepu. Obydwa numery kont są właściwe.

    Czy mogę zmienić dane na fakturze?
    Faktura wystawiana jest na dane podane podczas składania zamówienia zgodnie z § 6 pkt 9 regulaminu sklepu.

  • Informacje o produktach

    Czy mogę negocjować cenę?
    Chętnie przygotujemy dla Państwa indywidualną wycenę zamówienia z dodatkowymi rabatami.
    Zapytania należy kierować na adres sklep@swiatloistyl.pl wraz z wykazem produktów, które Państwa interesują.

    Co oznacza termin realizacji na sklepie – 24h?
    Na naszym magazynie posiadamy ponad 3,5 tysiąca lamp dostępnych od ręki, aby nie musieli Państwo czekać na swoje wymarzone oświetlenie.
    Lampa oznaczona takim czasem realizacji jest na naszym magazynie głównym i nie posiada rezerwacji innego Klienta. Wyślemy ją do Ciebie tego samego dnia roboczego (jeśli zamówienie zostanie złożone do godzimy 11) lub następnego.
    Prosimy o zwrócenie uwagi czy wszystkie zamówione lampy mają taki czas realizacji jeśli zależy Państwu na czasie.
    Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

    Co oznacza termin realizacji na sklepie – 3, 5, 7 dni?
    Każdy z naszych dostawców określił przewidywany termin, w którym zadeklarował wysyłkę lamp do naszego magazynu.
    Oznacza to, że lampa jest dostępna na magazynach producenta, ale potrzebujemy kilku dni na jej zamówienie, sprawdzenie i wysłanie do Państwa.

    Co oznacza termin realizacji na sklepie – 10, 14, 21 dni?
    Oznacza, że lampa jest „produkcyjna”. Na podstawie Państwa zamówienia wysyłamy zlecenie na wyprodukowanie lampy dostępnej w katalogu.
    Pozwala nam to rozszerzyć maksymalnie swoją ofertę, aby sprostać najbardziej wymagającym Klientom i maksymalnie rozszerzyć wachlarz asortymentowy.

    Co oznacza termin realizacji na sklepie – z konkretną datą np. po 15 maja?
    Ten produkt jest chwilowo niedostępny na magazynach producenta. Wznowienie produkcji lub dostępność komponentów do wyprodukowania lampy określona jest przez dostawcę. Termin ten w nielicznych przypadkach może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od nas.
    Zastrzegamy, że każdy z podanych terminów może ulec zmianie jeśli producent wyśle nam taką informację. Poinformujemy Państwa o tym możliwie jak najszybciej. Oferujemy pomoc w wyborze zamiennika danej lampy. Ostatecznie w chwili rezygnacji zlecamy bezzwłocznie zwrot środków.

  • Reklamacja/zwrot

    Jak zareklamować zakupiony towar? Kiedy mogę tego dokonać?
    Przykładamy szczególną uwagę by towar dotarł do Państwa bez wad, dlatego przed wysyłką każdy produkt jest sprawdzany i dodatkowo zabezpieczany materiałami chroniącymi przed uszkodzeniami, które mogłyby uszkodzić przesyłkę w transporcie.
    Produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta i podlegają reklamacji jeśli :
    – produkt został uszkodzony podczas transportu. Zwracamy się z prośbą o sprawdzanie zawartości przesyłek w momencie ich odbioru. W takim przypadku zostanie zamówiony towar bez wad od producenta w celu wymiany, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ze strony kupującego. W tym celu należy spisać protokół szkody z kurierem, w celu udowodnienia uszkodzenia w transporcie,
    – zauważone zostały wady fabryczne produktu,
    – otrzymany towar jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówionego na stronie internetowej sklepu.
    Aby zareklamować dany towar prosimy wypełnić formularz - tutaj. Jest to niezbędny element do rozpatrzenia Państwa reklamacji.

    Zgłosiłem reklamację, co dalej?
    W ciągu 14 dni od otrzymania od Państwa zgłoszenia zawierającego zdjęcia uszkodzeń oraz protokołu szkody otrzymają Państwo odpowiedź czy reklamacja została uznana i jakie będą podjęte kroki w tej sprawie.
    Możliwe warianty:
    - zamówienie części zamiennych u producenta
    - odebranie towaru od klienta i przekazanie producentowi w celu dokonania naprawy
    - zamówienie nowego towaru i wymiana na nowy
    Wymiana/dostarczenie towaru nastąpi po otrzymaniu elementów od producenta najszybciej jak to możliwe bez zbędnej zwłoki.

    W jaki sposób zgłosić reklamację?
    Wszystkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży Klient może złożyć na udostępnionym przez sprzedawcę formularzu reklamacji na sklepie: REKLAMACJE/ZWROTY. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu.

    Ile trwa realizacja reklamacji?
    Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji towaru lub reklamacji związanej z realizacją umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
    Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

    Na jaki adres dokonać zwrotu towaru?
    Zwroty towarów prosimy wysyłać na adres sklepu internetowego: 08-110 Siedlce ul. Stefana Starzyńskiego 6E

    Jak zwrócić towar/kiedy można tego dokonać?
    Konsument będący osoba fizyczną ma prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni.
    Po zgłoszeniu odstąpienia towar należy odesłać na adres sklepu internetowego: 08-110 Siedlce ul. Stefana Starzyńskiego 6E
    Towar zwracany nie może nosić śladów montażu i użytkowania.

    Jak zwrócić/wymienić zakupiony towar?
    Konsumentowi niebędącym firmą przysługuje prawo odstąpienia od umowy zakupu w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
    Wystarczy tylko:
    – wypełnić formularz odstąpienia - tutaj
    – odesłać towar na adres: 08-110 Siedlce, ul. Stefana Starzyńskiego 6E

    Środki za zakupiony towar będą zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta, lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta zgodnie z §9 regulaminu sklepu internetowego „Odstąpienie od umowy sprzedaży”.

    Towar zakupiony na firmę, czy mogę zwrócić?
    Zgodnie z regulaminem i prawem polskim nie przyjmujemy zwrotów od firm.

    Czy mogę złożyć reklamację na wadliwy towar?
    Jeśli towar był używany zgodnie z jego przeznaczeniem i mimo tego nie działa (przestał działać), klient ma dwa lata na złożenie reklamacji od dnia odebrania przesyłki. Reklamacji nie podlegają towary, w których wady powstały w skutek uszkodzeń mechanicznych, niewłaściwego użytkowania lub konserwacji produktu.

    Co zrobić gdy towar wysłałem na inny adres Asaj np. sklepu stacjonarnego.
    Zwracany towar najlepiej wysyłać na adres z którego została wysłana przesyłka. Jeśli niestety został wysłany na inny magazyn np. stacjonarnego sklepu prosimy o wysłanie mailem zaistniałej sytuacji bądź poinformowanie tel. dział obsługi lub zwrotu.

    Jak zwrócić towar/kiedy można tego dokonać?
    Po zgłoszeniu odstąpienia od umowy klient ma obowiązek wysłać towar w ciągu 14 dni na adres: ul. Stefana Starzyńskiego 6E, 08-110 Siedlce.

    Czy mogę wymienić towar?
    Niestety, z powodów technicznych nie ma my możliwości realizacji wymian. Jeśli zależy Ci np. na innym rozmiarze lub kolorze danego produktu, możesz stworzyć nowe zamówienie, a otrzymany towar odesłać do naszego magazynu w ramach odstąpienia. Towar nie może nosić oznak użytkowania czy montażu.

Nasze Marki

ZUMA LINE
ARGON
SPOTLINE
NOWODVORSKI
CANDELLUX
PHILIPS
LUMAX
ITALUX
REALITY
KRISLAMP
LEMIR
SPOT LIGHT
GLOBO
SANICO
ALFA
MILAGRO
4CONCEPTS
TKLIGHTING
BPM
ALDEX
RABALUX
MAXLIGHT
LUCIDE
TRIO
BRILLIANT
AZZARDO
Britop Lighting
GTV
LEDVANCE
MARKSLOJD
SOLLUX
IDEAL LUX
LUMINEX
KANLUX
ASTRO
LABRA
POLAMP
SIGMA
LAMPEX
EMOS
LECHPOL
TRIO
GREENLUX
LUTEC
ZAMEL
F&F
V-TAC
ORNO
PRESCOT
SKOFF
LEDEA
Light Prestige
EMIBIG
do góry
(C) 2016 Światło i styl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Projekt i realizacja Maxsote 2016
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony